Partner worden
Nieuws
Banken
FinTech
Thema's
Podcasts
Bankensector
Vacatures
Events
Partners
Nieuws
Banken
FinTech bedrijven
Vacatures
Events
Thema's
Podcasts
Bankensector
Partners
Partner worden?
Hoofdmenu
Bankensector
Interviews
Bankensector Nederland
Marktaandeel
Rankings & Awards
Klanttevredenheid nieuws | Pagina 2
Een overzicht van Klanttevredenheid nieuws binnen de bankensector:
×
consultancy.filters.country.popup.header
×
Selecteer een organisatie
ABN AMRO
Autoriteit Financiële Markten
Betaalvereniging Nederland
BNG Bank
De Nederlandsche Bank
de Volksbank
European Central Bank
Evi van Lanschot
Federatie Financieel Planners
Handelsbanken
ING
Lloyds Bank
MasterCard
MeDirect
Nederlandse Vereniging van Banken
Rabobank
Van Lanschot Kempen
×
Selecteer een product
(# artikelen)
Beleggen
2
Betalen
1
Cash & Liquidity Management
1
Hypotheek
3
Internet & Mobiel
1
Internetbankieren
1
Mobiel bankieren
1
×
Selecteer een vakgebied
(# artikelen)
Beleidsadvies
5
Human Resources
1
Informatie Technologie
7
Klantenservice / Callcenter
4
Risk & Compliance
1
Sales & Advies
1
Software ontwikkeling
5
×
Selecteer een categorie
(# artikelen)
Klanttevredenheid
59
×
Selecteer een thema
(# artikelen)
Cultuurverandering
1
Cybercrime
1
Cybersecurity
1
Duurzaam bankieren
5
Financiële educatie
2
Fintech
4
Innovatie
4
Klant centraal
9
Mobiele apps
1
Open finance
1
Podcasts
1
Sustainable finance
5
Toezicht
1
Woningmarkt
2
Organisatie
Producten
Vakgebied
Klanttevredenheid
Thema
Onderzoek
Geen nieuws gevonden.
FNV Senioren eist behoud pinautomaten
Het aantal pinautomaten is in 2021 wederom flink gedaald. Uit cijfers van De Nederlandsche Bank blijkt dat Nederland afgelopen jaar zo’n 900 pinlocaties armer is geworden (van 5795 naar 4916).
08 maart 2022
Jongeren trekken ‘digitale skills’ van ouderen in twijfel
Je zou het (als jongere) wellicht niet verwachten, maar de meeste ouderen vinden dat ze hun bankzaken prima voor elkaar hebben in de huidige digitale tijd.
03 maart 2022
Vervangt CRM-systeem HubSpot het traditionele bankfiliaal?
Bankfilialen lijken steeds meer op een fenomeen uit het verleden.
30 september 2021
Handelsbanken viert 150-jarig jubileum met klanttevredenheidsprijs
Handelsbanken viert dit jaar zijn honderdvijftigste verjaardag en heeft in het jubileumjaar een mooi cadeau ontvangen: de bank is door zijn klanten voor het negende jaar op rij verkozen tot de meest
27 september 2021
ASN Bank meest klantvriendelijke merk van Nederland
ASN Bank biedt zijn klanten de meest klantvriendelijke ervaring van alle Nederlandse merken. De financiële sector eindigt als geheel bovendien ook op de eerste plek, in de ranking van sectoren.
17 september 2020
SNS heeft beste klantenservice volgens Consumentenbond
Klanten met vragen of problemen kunnen als het aankomt op service het best bij SNS zitten, zo luidt het verdict van de Consumenten.
02 juli 2019
ASN Bank klantvriendelijkste bank van Nederland volgens onderzoek KPMG
Nederlandse klanten hechten het meeste waarde aan een persoonlijke benadering en aan integriteit.
12 juni 2018
Consumentenvertrouwen in financiële instanties laag; vertrouwen in fintech juist hoog
Consumentenvertrouwen in financiële instanties laag, juist hoog in fintech Meer dan de helft van de consumenten heeft weinig tot zelfs geen vertrouwen in traditionele financiële instellingen.
02 mei 2018
Financiële onbezorgdheid belangrijker voor geluk dan veel vrienden
Financiële onbezorgdheid speelt een voorname rol in het geluk van mensen. Het belang ervan wordt groter geacht dan het inkomen zelf en het aantal vrienden dat iemand heeft.
29 maart 2018
Vertrouwen in Nederlandse bankensector neemt weer licht toe
Het vertrouwen dat consumenten hebben in de Nederlandse bankensector is het afgelopen jaar weer licht gestegen.
13 november 2017
RegioBank, Knab, ASN en Triodos hoogste klanttevredenheid volgens consumentenbond
Als het gaat om thema’s als kosten en service, dan zijn Nederlandse consumenten het meest te spreken over de RegioBank, Knab, ASN en Triodos Bank..
10 november 2017
Financieel adviseurs genieten weinig vertrouwen in Nederland
Beroepen met een adviserende functie in de financiële sector krijgen weinig vertrouwen van Nederlanders.
02 augustus 2017
Kifid realiseert schikking in bijna 1.300 klachtzaken
Van de ruim 3.300 behandelde klachten heeft Kifid in ongeveer 40% van de gevallen een schikking gerealiseerd via bemiddeling tussen financiële dienstverlener en consument.
17 mei 2017
Tevredenheid bankklanten stijgt na kantoorbezoek
Klanten die bediend worden bij een bankkantoor zijn vaak tevredener over hun bank dan klanten die voor hun bankzaken alleen maar gebruik maken van digitale communicatiekanalen.
02 mei 2017
Vertrouwen ondanks naleving bankencode niet hersteld
Banken schatten het herstel van het vertrouwen van de consument te positief in.
18 januari 2017
Vermeend: Klant wordt koning dankzij nieuwe technologie
De Nederlandse financiële sector moet de investeringen in nieuwe technologie snel opvoeren, aldus FinTech-afgezant Willem Vermeend. "We kunnen marktleider klimaatfinanciering worden".
27 oktober 2016
Consumentenvertrouwen bankensector nog steeds laag
Het vertrouwen dat consumenten hebben in de Nederlandse bankensector is het afgelopen jaar nauwelijks toegenomen. Dat blijkt uit de tweede editie van de Vertrouwensmonitor Banken.
06 oktober 2016
Ervaring Nederlandse bankklanten aanzienlijk verbeterd
Nederlandse banken staan wereldwijd op de tweede plek als het aankomt op klanttevredenheid, blijkt uit onderzoek van Capgemini en Efma.
10 augustus 2016
Triodos, ING en ABN scoren beste op klantenservice
Triodos Bank scoort het best op klantenservice, blijkt uit recent onderzoek van de Consumentenbond.
13 juli 2016
SNS Bank Klantvriendelijkste Bank van Nederland 2015
In het kader van het onderzoek naar ‘het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland’ is SNS Bank benoemd tot Klantvriendelijkste Bank van Nederland 2015.
25 april 2016
RegioBank meest klantgerichte bank van Nederland
RegioBank is tijdens de Customer Centric DNA Awards uitgeroepen tot het meest klantgerichte bedrijf van Nederland in de categorie banken.
15 april 2016
Knab presteert goed in 2015, klantbestand stijgt 98%
Internetbank Knab zag in 2015 het aantal klanten met meer dan 98% toenemen. De internetbank sloot het jaar 2015 af met 81.394 klanten.
24 februari 2016
AFM in gesprek met bankensector over klantbelang
Volgens het Klantbelang Dashboard onderzoek van de Autoriteit Financiële Markten (AFM) besteden banken en verzekeraars nu meer aandacht aan het centraal stellen van de klant dan voorheen.
14 oktober 2015
Rabobank Corporate Finance meest klantvriendelijk
InCompany heeft de Rabobank met een 7,55 uitgeroepen tot de bank met de hoogste klanttevredenheid op het gebied van Corporate Finance.
12 oktober 2015
Retailbanken onder druk door stagnerende klanttevredenheid
Retailbanken hebben voor het tweede jaar op rij te maken met stagnerende klanttevredenheidcijfers.
22 april 2015
MarketResponse: Klanttevredenheid banken blijft achter
De klanttevredenheid van banken blijft achter bij andere branches. Dit jaar laat de klanttevredenheid van banken een lichte daling zien ten opzichte van vorig jaar.
26 september 2014
ASN Bank behoudt in 2012 hoogste klanttevredenheid
ASN Bank behoudt ook in het eerste half jaar van 2012 één van de hoogste klanttevredenheidsniveaus binnen de bancaire sector.
16 oktober 2012
1
2