Partner worden
Nieuws
Banken
FinTech
Thema's
Podcasts
Bankensector
Vacatures
Events
Partners
Nieuws
Banken
FinTech bedrijven
Vacatures
Events
Podcasts
Bankensector
Partners
Partner worden?
Nieuws
Terug
Laatste nieuws
Populaire artikelen
Uitgelichte artikelen
Interviews
Bankensector Nederland
Rankings & Awards
Banken
Terug
Banken
Toezichthouders
Verenigingen
Events
Terug
Alle events
Inhousedagen
Seminars
Business Courses
Workshops
Vacatures
Terug
Alle vacatures
Junior vacatures
5-10 jaar werkervaring
2-5 jaar werkervaring
10+ jaar ervaring
Traineeships
Stages
Bankensector
Terug
Bankensector
Interviews
Bankensector Nederland
Marktaandeel
Fusies & overnames
Rankings & Awards
Profiel
Nieuws
Werken bij
Vacatures
Events
Contact
abnamro.nl
ABN AMRO |
Nieuws | Klant centraal
ABN AMRO nieuws op het gebied van Klant centraal:
Producten
Betalen
1
Hypotheek
2
Internet & Mobiel
1
Internetbankieren
1
Vakgebied
Informatie Technologie
1
Payments
1
Software ontwikkeling
1
Bankensector
Thema's
Klant centraal
10
ABN AMRO opent desk voor Product-as-a-Service-klanten
ABN AMRO heeft bekendgemaakt dat het een Product-as-a-Service (Paas)-desk heeft geopend. Bedrijven kunnen bij deze speciale kennis- en financieringsdesk terecht voor advies en (groei)financiering.
18 februari 2022
ABN AMRO lanceert 'instant payment' voor flexwerkers
ABN AMRO brengt een nieuwe dienst op de markt waarmee flexwerkers “gemakkelijk en snel” zélf hun diensten kunnen laten uitbetalen.
29 juni 2021
ABN AMRO start dienst voor inventariseren en opzeggen abonnementen
Gebruikers van het digitale huishoudboekje Grip krijgen er een welkome functie bij, eentje die inzicht geeft in abonnementen die men heeft lopen én een optie om deze via de app meteen op te zeggen.
16 september 2020
Ruime meerderheid Nederlanders heeft ook financiële goede voornemens
Goede voornemens horen evenzeer bij Nieuwjaar als vuurwerk en oliebollen. Naast zaken als afvallen hebben veel Nederlanders ook op financieel vlak goede voornemens. Een ruime 80% zelfs.
02 januari 2020
Florius vereenvoudigt hypotheekproces door inzet brondata
27 september 2019
Chatbot Erica van Bank of America bedient al een miljoen gebruikers
In slechts twee maanden tijd heeft chatbot Erica het hart weten te veroveren van een miljoen klanten van Bank of America.
15 juni 2018
ABN AMRO verlengt samenwerking met Schiphol
Via zijn bankkantoor op Schiphol gaat ABN AMRO de komende vijf jaar inzetten op verbetering van de beleving van de reiziger en innovatie op het vliegveld.
02 november 2016
ABN AMRO: Beacons maken smartphone-bezitter tot koning
Vandaag op Banken.nl een column van Stevenie Roseboom van het ABN AMRO Innovation Centre over de opkomst van beacons. Stel je het volgende voor.
18 augustus 2015
MoneYou introduceert Hypotheek Track & Trace service
Online hypotheekverstrekker MoneYou introduceert de ‘Hypotheek Track & Trace service’. Klanten kunnen voortaan met deze service van dag tot dag volgen wat de status van de hypotheek is.
22 april 2015
ABN AMRO: Van kantoren- naar klantorganisatie
Veranderend klantgedrag en technologische ontwikkelingen liggen ten grondslag aan de grote veranderingen bij de banken.
18 oktober 2013
1
10
gevonden