Studelta

Adres - en contactgegevens van Studelta. Neem contact op met Studelta via telefoon of email.
Studelta - Contact | Banken.nl

Studelta | Contact

Studelta - Contact | Banken.nl
Adres - en contactgegevens van Studelta. Neem contact op met Studelta via telefoon of email.
Studelta - Contact | Banken.nl

Studelta | Contact

Studelta - Contact | Banken.nl
Bedrijfsprofiel van Studelta: een overzicht van Studelta nieuws, interviews, vacatures en stages, events, rapporten en contactgegevens.
Studelta | Banken.nl

Studelta

Studelta

Studelta is de meest vooruitstrevende talentenorganisatie van Nederland. Het is allemaal begonnen in 2005, en inmiddels bemiddelen en ontwikkelen we jaarlijks zo'n 500 jonge hbo’ers en academici voor organisaties die willen veranderen.We groeien nog elke dag vanuit de overtuiging van de kracht van jonge, hoogopgeleide talenten. Het tijdelijk inzetten van talent noemen we bij Studelta dan ook liever protacheren® (vooruithelpen van mensen) in plaats van detacheren (wegzetten van mensen). We leggen niet alleen de verbinding tussen jonge talenten en organisaties, maar ook tussen de verschillende generaties binnen deze organisaties. Daarbij staat ontwikkeling altijd centraal.

Onze visie & missie
Wij zijn overtuigd van de kracht van jonge, hoogopgeleide talenten. Zij kunnen een essentiële bijdrage leveren aan de ontwikkeling van organisaties. Daarom bemiddelen en ontwikkelen wij jonge hoogopgeleide talenten voor organisaties die willen veranderen.

Onze droom
Onze droom is om gezamenlijk écht impact te hebben op de maatschappij. In 2020 willen wij dan ook 10000 talenten hebben ontwikkeld en bemiddeld. 

Studelta binnen de bancaire sector
“De klant centraal stellen”, we kennen de uitspraak allemaal, maar wat het precies betekent, daar zijn meerdere gedachtes over. Iedere bank geeft hier dus ook haar eigen manier invulling aan. Denk aan termen als good governance of praktische zaken zoals productomschrijvingen die passen op een A4 formaat. Maar maakt dit echt dat de klant centraal staat? De klant centraal stellen is een mentaliteit en de intrinsieke motivatie om klanten verder te helpen. Dat betekent meer dan duurzame producten, begrijpelijke dienstverlening en transparante kosten. Maar dat is nogal wat! Dat betekent namelijk ook dat de medewerker van morgen op een hele andere manier geselecteerd moet worden.

Voor meer informatie lees de blogs van Studelta of kijk het dossier De Bank van Morgen.

Onze ervaringen
Inmiddels zijn wij al 9 jaar actief binnen de bancaire wereld en hebben dus ook al vele talenten weten te plaatsen. Hieronder één van onze enthousiaste relaties bij RegioBank, Ton Nijenhuis.

“Studelta is een frisse club met een realistische kijk op onderwerpen. De talenten van Studelta zijn snel zelfstandig inzetbaar. Ze hebben een groot zelfstartend vermogen, denken mee en zijn kritisch. Door deze kritische houding komen ze met oplossingen voor problemen.”

Ton Nijenhuis, Directeur Regio Bank

Bedrijfsinformatie van Studelta: diensten, hoofdkantoor, aantal medewerkers en overige bedrijfsgegevens van Studelta op Banken.nl.
Studelta - Bedrijfsinformatie | Banken.nl

Studelta | Bedrijfsinformatie

Studelta Nederland

Diensten
:
Hoofdkantoor
:
Een overzicht van de social media accounts van Studelta op LinkedIn, Twitter, Facebook, Google+, YouTube en Instagram.
Studelta - Social Media | Banken.nl

Studelta | Social Media

Werken bij Studelta: Kom meer te weten over een carrière bij Studelta en ontdek hoe het is om voor Studelta te werken.
Studelta - Werken bij | Banken.nl

Studelta | Werken bij

Studelta - Werken bij | Banken.nl

Studelta |