Mogelijk vernieuwt uitstraling om groeiende vastgoedmarkt te bedienen

18 juni 2025 Banken.nl

Mogelijk heeft zijn merkidentiteit aangescherpt. Met een nieuwe visuele stijl én catchphrase ‘Verder met vastgoedfinanciering’ wil de fintech zijn positie als partner voor ondernemers, investeerders en intermediairs verder versterken.

De vernieuwde uitstraling sluit volgens Mogelijk aan bij de kernwaarden waar het bedrijf voor staat: solide, optimistisch en gedreven. “Wij gaan door waar anderen afhaken. Wij maken complexe financiering begrijpelijk en toegankelijk. En we blijven altijd in contact – persoonlijk, helder en betrokken.”

Mogelijk biedt via één platform zowel financieringsoplossingen voor ondernemers en vastgoedprofessionals als investeringsmogelijkheden met vastgoed als onderpand. Met de aangescherpte identiteit zet de fintech naar eigen zeggen de volgende stap om klanten verder te helpen in hun vastgoedambities.

De aangescherpte merkidentiteit komt op een moment dat de markt voor alternatieve vastgoedfinanciering snel volwassener wordt. Steeds meer ondernemers en investeerders kiezen voor non-bancaire financieringsoplossingen, mede door de toenemende digitalisering en behoefte aan snelheid en flexibiliteit.

Mogelijk heeft inmiddels meer dan €2 miljard aan zakelijke financieringen verstrekt en het bedrijf ziet zijn marktaandeel gestaag groeien. “De behoefte aan onze dienstverlening is enorm”, aldus algemeen directeur Folkert Eggink. “We zien ons marktaandeel steeds verder groeien.”

Meer over Mogelijk
Profielpagina
Mogelijk is een partner van Banken.nl