AEGON Bank verbetert producten en internetbankieren

05 januari 2013 Banken.nl 1 min. leestijd
Profiel

AEGON Bank voert de komende maanden verbeteringen door in haar dienstverlening. Volgens de bankverzekeraar heeft AEGON Bank de afgelopen tijd goed naar haar klanten geluisterd. Klanten van AEGON Bank hebben een brief ontvangen met een aankondiging van deze verbeteringen.

Vereenvoudiging producten

AEGON Bank vereenvoudigt haar producten en voert direct een aantal verbeteringen door zoals het online mogelijk maken van het openen en beheren van producten. Het grote aantal verschillende producten wordt teruggebracht naar een overzichtelijk aantal. Zo wordt AEGON Eigen stijl Sparen en AEGON E-Rekening samengevoegd in AEGON Sparen waaraan ook AEGON Deposito Sparen wordt gekoppeld.

Verbetering internetbankieren

Klanten van AEGON Bank kunnen straks meer online regelen en simpeler inloggen op mijn.aegonbank.nl. Daarnaast wordt het internetbankieren een stuk overzichtelijker volgens de bank. Zo komt er één overzicht met relevante rekeninginformatie.

In april 2013 moeten de belangrijkste verbeteringen zijn doorgevoerd, aldus de bank. De bank heeft eerst nog wel het verzoek aan hun klanten om hun eigen gegevens te controleren op mijn.aegonbank.nl.