Charco & Dique, een advieskantoor gespecialiseerd in toezichthouden, risk management en compliance, heeft een nieuwe corporate campagne gelanceerd. De campagne richt zich op zakelijke beslissers binnen de financiële wereld zoals bestuurders en financiële managers bij banken, verzekeraars, toezichthouders en overige financiële instellingen.
De campagne bevat de volgende tekst: “Heel veel Plezier. Oh ja... Brussel heeft deze constructie afgekeurd en alle schroeven laten verwijderen. Desalniettemin.... Heel veel plezier!". Met de campagne onderstreept het adviesbureau de onzekere situaties waarin financiële instellingen zich kunnen bevinden en wat Charco & Dique voor ze kan betekenen.
De campagne is tegen de stroom in ingezet in diverse print media met een focus op zakelijke beslissers, waaronder Het Financieel Dagblad. Volgens Tusch, het mediabureau dat de campagne ontwikkelde, leidde de marketinguiting tot “een enorme toename van het websitebezoek met een hoge conversie”.
Charco & Dique lanceert campagne voor managers
Laatste nieuws
-
Bank zegt vaker nee: alternatieve financiering neemt vlucht
-
IIR organiseert 2021-editie van het Hypotheken Event
-
‘Succesvol ondernemerschap begint met een gezonde dosis naïviteit’
-
Accountancy- en bankensector: gezamenlijk strijden tegen fraude
-
Merijn van den Dungen (De Volksbank): Een betere klantrelatie met Pega
-
Visa topman Jos van de Kerkhof over betaaltrends in 2021
-
Freddy Forger van vermogensbeheerder Stoic: “We worden in feite betaald om niets te doen”
-
Uitlegbare AI: hit or miss is verleden tijd
-
Directeur Betaalvereniging Nederland treedt terug per 1 maart
-
Financiering door banken aan bedrijven zet door in coronatijd