• Nieuws
  • Banken
  • FinTech
  • Vacatures
  • Events
  • Thema's
  • Podcasts
  • Bankensector
  • Partners
  • Partner worden?
Hoofdmenu
  • Bankensector
  • Interviews
  • Bankensector Nederland
  • Marktaandeel
  • Rankings & Awards

Nieuws | Klantenservice / Callcenter

Geen nieuws gevonden.
  • Online bankieren in je eigen taal
  • Van logge systemen naar slimme agenten: de belofte van Agentic AI
  • Digitaal achterblijven is geen optie meer voor verzekeraars
  • Teleurstellende ervaring met betaalkaarten leidt tot verminderde klantloyaliteit
  • De toekomst van bankieren: Hoe hyper-personalisatie klantverwachtingen veranderd
  • ‘In verbinding met de klant’ thema van tweede lunchbite Brunel
  • Primeur in bankensector: eerste chatbot legt bankierseed af
  • ING opent eerste circulaire kantoor in Rotterdam
  • Bunq profileert zich met lancering Finn als ‘eerste AI-bank van Europa’
  • DigiHulplijn het volgende middel om digistarters te helpen met financiën
  • Alpina opent communicatiekanalen voor doven en slechthorenden
  • Vier tips om de klantbeleving te optimaliseren
  • Jongeren trekken ‘digitale skills’ van ouderen in twijfel
  • Corona versnelt digitale transformatie klantcontact in bankensector
  • Hoge score SNS in onderzoek naar kwaliteit klantenservice
  • HSBC integreert Messages van Apple als nieuw contactkanaal
  • ING rolt uniforme klantondersteuning uit over 12 landen
  • Interview met Lonneke van den Ende, Servicedesk medewerker bij Knab
  • Knab biedt klanten voor derde jaar op rij beste service
  • Kifid realiseert schikking in bijna 1.300 klachtzaken
  • Tracebuzz introduceert nieuw messaging-platform voor banken
  • Meer dan helft bankkantoren telefonisch slecht bereikbaar
  • 1
Volg ons op social media
Over Banken.nl
  • Over ons
  • Adverteren
  • Nieuwsarchief
  • Disclaimer
  • Contact