Partner worden
  • Nieuws
  • Banken
  • FinTech
  • Thema's
  • Podcasts
  • Bankensector
  • Vacatures
  • Events
  • Partners
    • Nieuws
    • Banken
    • FinTech bedrijven
    • Vacatures
    • Events
    • Thema's
    • Podcasts
    • Bankensector
    • Partners
    • Partner worden?
    Hoofdmenu
    • Bankensector
    • Interviews
    • Bankensector Nederland
    • Marktaandeel
    • Rankings & Awards
     
     
    • Profiel
    • Nieuws
    • Werken bij
    • Vacatures
    • Events
    • Contact

    Efma | Nieuws | Klanttevredenheid

    Efma nieuws op het gebied van Klanttevredenheid:
    Producten
    Vakgebied
    Bankensector
    Klanttevredenheid 1
    Thema's
    • Ervaring Nederlandse bankklanten aanzienlijk verbeterd
      Ervaring Nederlandse bankklanten aanzienlijk verbeterd Nederlandse banken staan wereldwijd op de tweede plek als het aankomt op klanttevredenheid, blijkt uit onderzoek van Capgemini en Efma.
      10 augustus 2016

    Meer Efma nieuws

    • Capgemini: 'Verzekeraars moeten bedrijfsmodel veranderen om klimaatbestendig te worden’
      Capgemini: 'Verzekeraars moeten bedrijfsmodel veranderen om klimaatbestendig te worden’ Van bosbranden tot overstromingen en van extreme hagelbuien tot aanhoudende droogtes – schade veroorzaakt door extreem weer neemt elk jaar verder toe.
      07 juni 2022
    • Slechts helft van banken klaar voor wettelijke ESG-deadline
      Slechts helft van banken klaar voor wettelijke ESG-deadline Iets minder dan de helft van de banken (47%) ligt niet op koers om hun doelstellingen op het gebied van milieu (environment), maatschappij (social) en governance te behalen.
      02 mei 2022
    • Banken spelen met eigen digitale submerken in op populariteit fintechs
      Banken spelen met eigen digitale submerken in op populariteit fintechs Vanwege de toenemende winstgevendheid en populariteit van fintechs tuigen traditionele banken steeds vaker eigen digitale submerken op.
      10 juni 2021
    • Banking-as-a-Service essentieel voor toekomst banken
      Banking-as-a-Service essentieel voor toekomst banken Retailbanken staan voor een tweesprong; of ze stemmen hun aanbod af op de digitale verwachtingen van de klant of ze lopen het risico deze klanten helemaal te verliezen.
      20 april 2021
    • 1
    1 gevonden
    Meld je aan voor de nieuwsbrief
    Aanmelding succesvol
    • Over ons
    • Adverteren
    • Disclaimer
    • Nieuwsarchief
    • Contact