Partner worden
  • Nieuws
  • Banken
  • FinTech
  • Podcasts
  • Bankensector
  • Vacatures
  • Events
  • Partners
    • Nieuws
    • Banken
    • FinTech bedrijven
    • Vacatures
    • Events
    • Podcasts
    • Bankensector
    • Partners
    • Partner worden?
    Nieuws
    Terug
    • Laatste nieuws
    • Populaire artikelen
    • Uitgelichte artikelen
    • Interviews
    • Bankensector Nederland
    • Rankings & Awards
    Banken
    Terug
    • Banken
    • Toezichthouders
    • Verenigingen
    Events
    Terug
    • Alle events
    • Inhousedagen
    • Seminars
    • Business Courses
    • Workshops
    Vacatures
    Terug
    • Alle vacatures
    • Junior vacatures
    • 5-10 jaar werkervaring
    • 2-5 jaar werkervaring
    • 10+ jaar ervaring
    • Traineeships
    • Stages
    Bankensector
    Terug
    • Bankensector
    • Interviews
    • Bankensector Nederland
    • Marktaandeel
    • Fusies & overnames
    • Rankings & Awards
     
     
    • Profiel
    • Nieuws
    • Werken bij
    • Vacatures
    • Events
    • Contact

    Autoriteit Financiële Markten | Nieuws | Klant centraal

    Autoriteit Financiële Markten nieuws op het gebied van Klant centraal:
    Producten
    Vakgebied
    Bankensector
    Klanttevredenheid 1
    Thema's
    Klant centraal 5
    • AFM wil klant centraal bij digitale ontwikkelingen
      AFM wil klant centraal bij digitale ontwikkelingen De Autoriteit Financiële Markten (AFM) wil dat bij de ontwikkeling van online tools en hulpmiddelen door financiële instellingen alleen gekeken wordt naar het belang voor de klant.
      21 maart 2018
    • Gedragswetenschappelijke experimenten kunnen consumenten activeren
      Gedragswetenschappelijke experimenten kunnen consumenten activeren Een combinatie van Autoriteit Financiële Markten (AFM), ING en Florius heeft gedragswetenschappelijke experimenten uitgevoerd met als doel burgers actief na te laten denken over hun financiële situat
      21 februari 2018
    • AFM: omgaan met blinde vlekken in bestuurskamers essentieel
      AFM: omgaan met blinde vlekken in bestuurskamers essentieel Blinde vlekken in de bestuurskamers van directies kunnen een evenwichtige besluitvorming in de weg staan.
      18 december 2017
    • AFM: Banken moeten klant nog beter centraal stellen
      AFM: Banken moeten klant nog beter centraal stellen De banken en verzekeraars in Nederland hebben in 2015-2016 verbetering getoond in hoeverre zij het belang van de klant centraal stellen.
      08 november 2016
    • AFM in gesprek met bankensector over klantbelang
      AFM in gesprek met bankensector over klantbelang Volgens het Klantbelang Dashboard onderzoek van de Autoriteit Financiële Markten (AFM) besteden banken en verzekeraars nu meer aandacht aan het centraal stellen van de klant dan voorheen.
      14 oktober 2015
    • 1
    5 gevonden
    Meld je aan voor de nieuwsbrief
    Aanmelding succesvol
    • Over ons
    • Adverteren
    • Disclaimer
    • Nieuwsarchief
    • Contact