Vereniging Eigen Huis (VEH) heeft marketing en branding adviesbureaus VODW Marketing en Total Identity ingehuurd om een nieuwe corporate identity te ontwikkelen. VODW Marketing wordt verantwoorlijk voor de bedieningsconcepten. Total Identity gaat o.a. een geintegreerde, multimediale communicatie opzetten voor VEH.
Volgens Vereniging Eigen Huis gaan de adviesbureaus “een nieuwe, eigentijdse en herkenbare corporate identity” ontwikkelen. Volgens VEH voldoet de huidige corporate identity niet aan de wensen en eisen van deze tijd. Als eerste uiting van de nieuwe corporate identity zal een nieuwe huisstijl gelanceerd worden.
Vereniging Eigen Huis behartigt de belangen van eigenwoningbezitters. Dit uit zich op drie vlakken: diensten & producten, informatie & advies en collectief ledenbelang. De ambitie van Vereniging Eigen Huis is dat er meer interactiemogelijkheden zijn tussen leden en vereniging.
VODW ontwikkelt nieuwe corporate identity voor VEH
Laatste nieuws
-
ING Nederland fonds investeert in financiële zelfredzaamheid jongeren
-
Banken steeds vaker op zoek naar Ecosysteem strategie
-
Gita Salden wil met BNG Bank partner van de publieke sector zijn
-
Quantum computer: waarom zo anders dan de klassieke computer?
-
Joanne Kellermann: ‘We moeten deze periode benutten om het straks anders te doen’
-
Eli Leenaars benoemd tot Group COO bij Quintet Private Bank
-
Online verkoop van verzekeringen − is het genoeg?
-
Varrlyn voltooit Murex-projecten voor partijen in de financiële sector
-
Trump blokkeert kort voor vertrek reeks Chinese betaalapps
-
Quintet blikt vooruit naar de wereldeconomie en markten in 2021