Goud, zilver én brons voor Cognito Amsterdam bij Corporate Content Awards

Cognito Amsterdam heeft opnieuw zijn reputatie als toonaangevend communicatiebureau bevestigd door drie Corporate Content Awards te winnen tijdens de uitreiking in Londen.
De prestigieuze prijzen, uitgereikt door Communicatie Magazine, belonen contentstrategieën binnen de internationale corporate communicatie.
In de categorie ‘Best use of content for an external community’ viel Cognito dubbel in de prijzen. Ze behaalden goud met de geïntegreerde campagne rondom het Amsterdam Fintech Event, waarbij contentproductie tijdens het event en actieve betrokkenheid van sprekers, bezoekers en sponsors centraal stonden.
Zilver was er voor de social-media campagne rond de Web3-conferentie Proof of Talk in Parijs, waar eveneens werd ingezet op maximale interactie en bereik binnen de community.
De campagne voor het Amsterdam Fintech Event werd daarnaast bekroond met een bronzen award in de categorie ‘Most creative use of owned media’.
Ook de Duitse collega’s van Cognito Amsterdam vielen in de prijzen: zij ontvingen zilver voor hun nieuwsbrievenproject voor de MKB-bank NORD/LB. Cognito weet zich hiermee al vier jaar op rij te onderscheiden bij de Corporate Content Awards.