Rabobank en SoapBox zoeken leukste Dispuut 2014
SoapBox en Rabobank zijn op zoek naar het leukste dispuut van Nederland. Het marketingbureau is de organisator van de verkiezing Het Leukste Dispuut van Nederland en dit jaar is Rabobank de hoofdpartner van het initiatief.
Het Leukste Dispuut van Nederland
Nederland telt 16 grote studentensteden en honderden trotste kringen, gildes, genootschappen en disputen met hun eigen dispuutslied, typerende kleding en activiteiten. Maar… welk dispuut is nou eigenlijk het leukste? Deze vraag wordt beantwoord in de verkiezing Het Leukste Dispuut van Nederland! Het Leukste Dispuut van Nederland is uitgegroeid tot de grootste studentencompetitie van Nederland waarin jij het met je dispuutsgenoten opneemt tegen andere disputen.
Van stadswinnaar tot finale
De lokale voorrondes worden gespeeld in de 16 grootste studentensteden van het land (Amsterdam, Rotterdam, Leiden, Den Haag, Delft, Nijmegen, Utrecht, Breda, Eindhoven, Tilburg, Maastricht, Zwolle, Enschede, Wageningen, Leeuwarden, Groningen).
De stadswinnaars worden uitgenodigd op het Rabobank hoofdkantoor voor een finalebriefing. Hier worden zij optimaal voorbereid op het spelen van de landelijke finale in de Efteling
De finalisten nemen het gedurende een intensieve dag in de Efteling tegen elkaar op om zoveel mogelijk punten te scoren en de jury te overtuigen. Uiteindelijk wordt voorafgaand aan het eindfeest bekendgemaakt welk dispuut zich Het Leukste Dispuut van Nederland 2014 mag noemen en er met een gigantisch prijzenpakket vandoor gaat (inclusief de kroonjuweel: de Leukste Dispuutslimousine).
Aanmelden
Om de felbegeerde titel ‘Leukste Dispuut van Nederland 2014’ in de wacht te slepen, moet jouw dispuut zoveel mogelijk stemmen verzamelen. Meld jouw dispuut nu aan en maak een profiel aan. Daarna is het belangrijk om jouw profielpagina zo actief mogelijk te promoten. Dit kan online via Facebook en Twitter, maar ook fysiek in jouw studentenstad.
* SoapBox is een marketingbureau dat tools voor bedrijven en (semi)overheden ontwikkelt waarmee zij hun doelgroepen kunnen bereiken.