De Finance & Risk Businessline van Brunel organiseert op woensdag 16 oktober de digitale lunchbite ‘In verbinding met de klant’. Deze wordt in de vorm van een interactieve presentatie gehouden, met Brunel specialist Merel de Vries als spreker.
In verbinding staan met een klant is cruciaal. Zowel om de klant optimaal te kunnen helpen, als om kansen te herkennen en creëren. Het begint bij een goed gesprek. Begrip tonen, echt luisteren, doorvragen en resumeren zijn tijdens een klantgesprek key.
De financiële sector heeft af en toe toch nog een stoffig imago. Dit hoeft niet zo te zijn! Wij maken zelf het verschil. Met informatie verkregen uit verschillende interviews met specialisten op dit gebied en eigen ervaringen van Merel wordt er licht geschenen op dit onderwerp.
Gedurende de lunchbite zal er tevens ruimte zijn voor deelnemers om ervaringen te delen en vragen te stellen.
Event informatie
Organisatie: Brunel
Datum: 16 oktober 2024Inschrijven voor: 15 oktober 2024
Type event: Seminar
Doelgroep: Open
Locatie: Online
Inschrijven