Cross Channel Klantbediening
Uw klant is in dit provisieloze tijdperk kritischer op de kosten die u in rekening brengt. De grote uitdaging is dan ook om de online bank- en verzekeringstoepassingen met uw huidige advies te integreren.
Cross channel biedt de oplossing
Tijdens de conferentie Cross channel klantbediening op 29 mei leert u van collega's uit de markt en dé experts hoe u cross channel toepast op de veranderende klantbehoeftes. Leer uw bank- of verzekeringssysteem inrichten op de 'doe-het-zelf' klant en uw zorgplicht.
Collega's en experts uit de markt leren u uw klant optimaal te bedienen:
- Rabobank: De kracht van een cross-channel klantbediening
- Nationale Nederlanden: Klant experience via verschillende kanalen
- GfK: Onderzoek over consumentengedrag
- Ditzo: Hoe bedient Ditzo haar klanten online?
Inclusief interactieve workshops op 30 mei 2013
In de interactieve workshops nemen Deloitte, Hypsotech en Virtual Affairs u stap voor stap mee in het vinden van de juiste balans tussen de wensen en mogelijkheden van uw organisatie en de behoeftes van uw klant.U ontmoet tijdens deze bijeenkomst o.a. marketing managers
Daarnaast is dit event ontwikkeld voor directeuren Hypotheken/Schade/Verzekeringen/Leven, directeuren Particulieren, commercieel directeuren, Product Managers, Programma Managers Advies, Business Development Managers, E-commerce/Online managers, Finance Managers, Operation Managers, Financieel/Hypotheekadviseurs en consultants.
Wilt u meer informatie?
Neem dan contact op met onze accountmanager Stephan Rienstra via 020 5805 495 of mail naar: s.rienstra@iir.nl.
Event informatie
Organisatie: IIR
Datum: 29 mei 2013Inschrijven voor: 28 mei 2013
Type event:
Doelgroep: Professionals