Financiële organisaties bevinden zich in een snel veranderde omgeving boordevol transities, wet- en regelgeving en nieuwe spelers. Dit maakt het essentieel om relevant te zijn en blijven voor klanten. Een goede customer experience (CX) wordt verhoogd door klantdata te integreren en effectief in te zetten. Op basis hiervan kunnen gerichte verbeteracties doorgevoerd worden. Om klantgerichtheid vervolgens organisatie breed uit te dragen, moeten initiatieven consistent en complementair zijn over IT en de business heen.
Wil jij ontdekken hoe jouw financiële organisatie de klantrelatie verder kan uitdiepen en de klantbeleving kan versterken? Neem dan deel aan het ‘CX & Data in Finance’ congres!
Ontmoet dé koplopers en disrupters in de financiële markt en leer
- Welke (digitale) CX strategie en tools je inzet zodat je organisatie relevant is en blijft voor de klant
- Hoe data-driven klantinzichten je op weg helpen naar een klantgerichte benadering
- Hoe je core business technologieën effectief inzet en slim gebruikmaakt van de schaalgrootte, ervaringen en historische klantdata
- Hoe je snel experimenteert en opschaalt met nieuwe data-gedreven technologieën, producten en processen
Event informatie
Organisatie: Euroforum
Datum: 06 april 2023Inschrijven voor: 06 april 2023
Type event: Seminar
Doelgroep: Open
Locatie: Utrecht