VeriPark

VeriPark is een wereldwijde aanbieder van Digital Banking & Insurance oplossingen waarmee financiële instellingen (Retail Banking,Corporate & SME Banking, Private Banking & Wealth Management en Insurance) kunnen uitgroeien tot digitale leiders. Het bedrijf helpt financiële instellingen om hun klantenwerving, -behoud en cross-sellingcapaciteiten te verbeteren door bewezen, veilige en schaalbare Customer Engagement, Omni-Channel Delivery, Branch Automation, Loan Origination en Next Best Action-oplossingen.

Met kantoren in Europa, het Verenigd Koninkrijk, Canada, Azië, Afrika en het Midden-Oosten, werkt  VeriPark samen met klanten in meer dan 30 landen aan de ontwikkeling van innovatieve technologiestrategieën en -oplossingen. Daarbij bereiken we elke dag miljoenen mensen en maken we de belofte van digitale transformatie waar.

In de extreem verbonden digitale wereld van vandaag veranderen de verwachtingen van klanten en medewerkers.  Klanten hebben nu meer dan ooit behoefte aan ononderbroken digitale diensten van hun bank of verzekeraar, zonder het menselijke contact te verliezen.  Medewerkers hebben tools nodig om service en oplossingen te blijven aanbieden, zelfs op afstand.

Het is tijd om de digitale kanalen van uw financiële instelling te vereenvoudigen, te versnellen en uit te breiden om uw klanten en medewerkers de gepersonaliseerde ervaringen te bieden die ze verwachten.  Het is dus hoog tijd voor de Intelligent Customer Experience Suite van VeriPark.

VeriChannel | Omni-Channel Delivery

Beheer naadloze, consistente en boeiende customer journeys via meerdere contactpunten.

VeriChannel biedt een veilig, uniform platform waarmee organisaties klanten een naadloze, geïntegreerde en verbonden ervaring kunnen bieden via alle kanalen – van zelfbediening, zoals online bankieren en mobiele apps, tot ondersteunde kanalen zoals persoonlijke besprekingen en ondersteuning door een callcenter.

VeriTouch | Customer Engagement (CRM)

Stel CRM centraal in het traject van uw digitale transformatie voor dienstverlening, probleemoplossing en verkoop (serve-solve-sell)

VeriTouch is een oplossing voor Customer Engagement die is ontwikkeld boven op Microsoft Dynamics 365 en geoptimaliseerd met best practices uit de sector.  De oplossing consolideert gegevens uit de back-endsystemen en digitale kanalen van de organisatie om klanten efficiënt te bedienen, hun problemen op te lossen en relevante en gedifferentieerde aanbiedingen aan klanten voor te stellen.

VeriLoan | Loan Origination & Servicing

Automatiseert de volledige retail, commerciële en corporate kredietprocessen van a tot z.

VeriLoan stelt financiële instellingen in staat om snelle, consistente en kosteneffectieve kredietbeslissingen te nemen binnen vooraf bepaalde risicomarges. Dat omvat alles van pre-screening, onboarding, risico- en kredietbeoordeling, underwriting, uitbetaling tot en met incasso.

VeriBranch | Branch Automation

Helpt banken om van een op transacties gerichte organisatie te veranderen in een klantgerichte organisatie.

VeriBranch biedt een unified frontend. Die stelt kantoormedewerkers in staat om uit te groeien tot “Universal Bankers” en tegelijkertijd de customer journeys op zowel conventionele als digitale werkplekken te ondersteunen.  Dit biedt banken alle tools om van hun filialen hoogwaardige verkoopcentra te maken.

Meer informatie?

Bezoek onze website (https://www.veripark.com).  Daar vindt u meer informatie over onze oplossingen voor de financiële sector.

Download ons “Banking Reimagined” e-book, beschikbaar in 5 talen, waaronder Nederlands.

Of neem contact met Catherine Vanmarsenille, Marketing Director: catherine.vanmarsenille@veripark.com