Dynatrace

Dynatrace bestaat om software perfect te laten werken. Het Dynatrace platform combineert observatie-, operationele- en beveiligingsdata op grote schaal met een real-time topologie om inzicht te geven in de volledige datacontext binnen een organisatie.

Dynatrace maakt gebruik van Hypermodal-AI (Davis), waarbij voorspellende Al wordt ingezet om op toekomstig gedrag te anticiperen, causale Al om nauwkeurige antwoorden en intelligente automatisering te leveren en generatieve Al om automatisch aanbevelingen te doen. Zoals het voorstellen van workflows of dashboards te creëren en mensen natuurlijke taal te laten gebruiken om onderzoek te doen of vragen te laten stellen.

De analyse- en automatiseringsmogelijkheden van Dynatrace stellen teams in staat cloudactiviteiten te moderniseren en optimaliseren, software sneller en veiliger te leveren en perfecte digitale ervaringen te garanderen.

Voor succesvolle digitale transformaties is méér dan alleen data of informatie nodig, er zijn antwoorden nodig! Het Dynatrace platform biedt de precieze antwoorden die nodig zijn om cloudactiviteiten op grote schaal te moderniseren en te automatiseren, software sneller en veiliger te leveren en naadloze en veilige digitale bank- en verzekeringservaringen te bieden.

Dit is wat u kunt doen met Dynatrace

Lever betere klantervaringen: Omarm een nieuw tijdperk van stabiele, veilige en gepersonaliseerde financiële IT diensten. Het Dynatrace platform helpt haar klanten elke gebruikerservaring onmiddellijk te analyseren en te optimaliseren. Zodoende kunnen onze klanten altijd beschikbare en perfecte digitale ervaringen leveren die eindklanten verwachten.

Houd kritieke services veilig en veerkrachtig: Wees niet langer reactief op problemen maar voorkom problemen voordat ze zich voordoen. Onze runtime-applicatiebeveiliging en geavanceerde observability helpt teams proactief kwetsbaarheden en bottlenecks te vinden en te elimineren, zodat services up-to-date en veerkrachtig blijven in het geval van geavanceerde cyberaanvallen of andere digitale verstoringen.

Doorbreken van silo’s voor tools en teams: Meerdere geïsoleerde tools zijn niet bestand tegen één krachtige oplossing. Wanneer teams nauwkeurige, Causationele AI-aangedreven antwoorden uit één enkele bron verkrijgen, kunnen teams tijd besteden aan samenwerking en innovatie van hoogwaardig werk dat een organisatie laat groeien.

Dynatrace platform en de use cases

Meer informatie

Bezoek onze website voor algemene informatie over het Dynatrace platform of bezoek onze financial services pagina om meer details te vinden over de use cases van Dynatrace voor de financial service sector.

Download ons rapport om de gevoelens en ervaringen van CIO's uit de bank- en financiële dienstverlening te leren kennen. Het rapport kun je hier downloaden.