WO Meewerk- of Afstudeerstage Customer Experience

Stage informatie

Organisatie:

Opleidingsniveau:

Periode:

Type:

Vergoeding: Onbekend

Deze stage is niet meer vacant

ING zoekt een ...
Ambitieuze stagiair die veel energie krijgt van het begrijpen en verbeteren van customer journeys.

We zoeken studenten die iets willen betekenen voor ING klanten met betalingsproblemen en gedreven zijn om met hun kennis impact te creëren in de praktijk.



Dit ga je doen (denk hierbij ook aan wat dit gaat betekenen voor de klant van ING- KBC)
Als stagiair bij de Achterstanden afdeling van ING doe je onderzoek en werk je mee in een project.
Je brengt processen in kaart en komt met concrete klantgerichte verbetervoorstellen. Je organiseert en coördineert de implementatie van verbeteringen in het operationele proces. Je werkt hierbij nauw samen met collega customer journey experts, data analisten en data scientists. Samen met collega‚Äôs ben je verantwoordelijk voor optimale procesinrichting en de beheersing van operationele en risicokosten.


Je werkomgeving 
Het domein Achterstanden is volop in beweging. We zijn dagelijks bezig om onze processen te verbeteren om de klant beter en effectiever te helpen. Door klanten met betalingsproblemen in een zo vroeg mogelijk stadium passende en persoonlijke oplossingen te bieden kan een klant duurzaam herstellen. Binnen het domein Achterstanden werk je in een klein (10 fte), zeer ambitieus en gedreven team. Dit team heeft als standplaats Amsterdam en heeft een agile way of working.
 

Wie ben jij?
Je zoekt een (afstudeer-)stage voor universitaire opleiding. Opleidingen met economie/business/change/marketing achtergrond, hebben een pré. Je bezit een sterk analytisch vermogen en brengt structuur aan in problemen. Verder geven jouw analyses een heldere kijk  op verbeterpotentieel en out-of-the-box denken is je niet vreemd. Je bent betrokken en enthousiast en je vind het leuk om verbinding te leggen met veel verschillende partijen. Je hebt een hands-on mentaliteit en pakt nieuwe uitdagingen graag op.


Verder onderschrijf je de waarden van ING, vind je het vanzelfsprekend je in je werk ook naar deze waarden te gedragen en ben je net als alle ING medewerkers bereid de bankierseed af te leggen. Zie voor meer informatie hierover: http://www.ing.jobs/Nederland/Over-ING/Ook-dit-is-ING/ING-Waarden.htm



Daarnaast herken je jezelf in het volgende profiel:

  • Je wilt het steeds beter maken voor de klant, hierbij kun je zelfstandig werken en samenwerken met anderen binnen Achterstanden.
  • Je bent uitermate nieuwsgierig en voortdurend op zoek naar verklaringen.
  • Jouw analyses en je communicatie zijn scherp, bondig en 'to the point' en weten te overtuigen.
  • Jij houdt het overzicht in complexe, onoverzichtelijke situaties.
  • Jij bent goed in het communiceren, presenteren en verkopen van jouw ideeën.
  • Jij bent enthousiast en een echte teamplayer.
     
  • Wat bieden wij jou?

    • Een goede stagevergoeding
    • Een dynamische werkomgeving waarin je je opgedane kennis om kan zetten in toegevoegde waarde in de praktijk.
    • Mogelijkheid om 1 dag per week op de universiteit te zijn


    Ben je enthousiast?
    Klik dan op de 'Solliciteer' button en laat je CV + motivatiebrief achter. Je kunt ook bellen voor informatie met Eveliene Olsthoorn, Customer Journey Expert, 06-44682602.

     

    Kijk voor meer informatie over ons op: www.ING.nl/carriere

    Wij maken graag kennis met je!

     

    Let op: om stage te kunnen lopen bij ING, moet je gedurende je gehele stageperiode ingeschreven staan bij een Nederlandse onderwijsinstelling.

     

     

     

     

    Stage informatie

    Organisatie: Organisatie:

    Opleidingsniveau: $stage.educationLevel.name}

    Periode:

    Type:

    Vergoeding: Onbekend

    Meer stages

    Stages