Meewerkstage Corporate Clients

ABN AMRO

Stage informatie

Organisatie: ABN AMRO

Opleidingsniveau:

Periode:

Type:

Vergoeding: Onbekend

Deze stage is niet meer vacant

Vertel ons jouw verhaal. We zijn benieuwd! Als je goed bent kun je bij ons nog beter worden. Dat beloven wij je. Dit is je kans om de professional te worden die je wilt zijn.

Je ondersteunt het sectorhoofd met ondersteunende werkzaamheden en ondersteunt de relationshipmanagers bij de voorbereiding van de acquisitie en klantgesprekken.
Tevens ben je volwaardig participant in de wekelijkse commercieel overleggen en wordt je inhoudelijk ook betrokken bij transacties en blijf je op de hoogte van de ontwikkelingen op de financiële markten. Ook in de verwerking van de financiele gegevens en in rapportages tbv management en DNB/ ECB zul je worden betrokken.
Je werkt in een dynamische omgeving, waarin gedrevenheid voorop staat. In alle werkzaamheden komt onze slogan "Making More Possible" terug

Gevraagde competenties:
• WO werk en denkniveau
• Pro-actieve werkhouding
• Samenwerken/teamplayer
• Stressbestendig

Voor de klanten van ABN AMRO die worden bediend door Corporate Clients willen wij de primaire bank zijn voor het Nederlandse Grootbedrijf (omzet EUR 30 mio < X < EUR 500 mio) en hun activiteiten in het buitenland: Wij streven naar een duurzame relatie gekenmerkt door wederzijds vertrouwen, waarbij een pragmatische en actiegerichte aanpak centraal staat. Wij willen onderscheidend zijn in de gewone dingen ongewoon goed doen en onze klanten helpen hun ambities te realiseren. In Nederland bestaan binnen ABN AMRO Bank 5 Corporate Client units; vanuit Zwolle bedienen wij het grootbedrijf in de 4 Noordelijke provincies en een deel van Flevoland. Onze focus is primair op acquisitie.

Werken bij ABN AMRO betekent: nog beter worden in wat je doet. We begrijpen klanten, vertalen hun ambities naar gemeenschappelijk succes en verdienen zo vertrouwen. We willen dat onze klanten onze producten begrijpen. Dat betekent dat we soms 'nee' verkopen als het risico van een product voor een klant te groot is. Klantbelang is ook: een overzichtelijk productaanbod bieden. En: helder communiceren. Bankieren is ons vak, de wereld onze uitdaging.

ABN AMRO investeert veel in de opleiding en de persoonlijke ontwikkeling van jong talent. Stages spelen hierbij een belangrijke rol. Het is dé manier om jouw talent in de praktijk te bewijzen en ABN AMRO écht te leren kennen.

Ben je geïnteresseerd? Stuur dan nu je CV en motivatiebrief naar: Bert Kuiken of Niels Doorenspleet.. Emailadressen: bert.kuiken@nl.abnamro.com    of    niels.doorenspleet@nl.abnamro.com  We maken graag kennis met je.

Stage informatie

Organisatie: Organisatie: ABN AMRO

Opleidingsniveau: $stage.educationLevel.name}

Periode:

Type:

Vergoeding: Onbekend

Meer stages

Stages