Meewerk Stagiaire media en onderzoek

ABN AMRO

Stage informatie

Organisatie: ABN AMRO

Opleidingsniveau:

Periode:

Type:

Vergoeding: Onbekend

Deze stage is niet meer vacant

Jij studeert Communicatie, Media of Marketing op HBO/WO niveau en je hebt een brede kijk op externe communicatie.

Ben jij de stagiaire die onze campagnes en de daaruit voortkomende data weet te analyseren en te vertalen naar bruikbare adviezen voor onze (marketing) collega's? En vind je het leuk om daarover te sparren met de verschillende communicatiespecialisten in ons team, dan is dit je kans.

Jouw uitdaging is ondersteuning te bieden in het analyseren van (campagne) resultaten op onze paid, owned en earned kanalen, de onderlinge samenhang vast te stellen en dat alles te vertalen naar bruikbare adviezen ten behoeve van toekomstige marketing(communicatie)acties. Je bent goed op de hoogte van digitale kanalen en mogelijkheden. Je werkt nauw samen met de Media Manager en Data Manager, werkt vanuit de centrale communicatie-afd. en hebt nauw contact met alle communicatiespecialisten, de verschillende (web)marketing afdelingen en onze communicatiebureaus (media, online, etc.).

Je hebt affiniteit met media en verder ben je analytisch en ambitieus en beschikt over een groot probleemoplossend vermogen. Je bent pragmatisch en energiek en vindt het leuk om zowel zelfstandig als in teamverband te werken. Bovendien voel je je thuis in de wereld van marketingcommunicatie en ben je meer dan gemiddeld nieuwsgierig naar media-inzet en resultaten. Denk je dat je bij ons past?

• Kennis HBO/WO niveau van media/communicatie met specialisme in digitale kanalen.
• Sterke analytische vaardigheden en conceptueel denkvermogen.
• Probleem oplossend en flexibele instelling.
• Goede communicatieve vaardigheden (mondeling en schriftelijk in het Nederlands) zijn essentieel.
• Zelfstandig, proactief, enthousiast, initiatiefrijk.

Als stagiaire Media & Onderzoek werk je op de afdeling Media. De afd. Media valt - samen met de afd. Advertising & Projecten, Internet & Directe Kanalen en Brand Management - onder Marketing Communicatie. De in totaal 33 collega's van MarCom zijn verantwoordelijk voor het ontwikkelen, produceren en distribueren van alle externe commerciële communicatiemiddelen. Zij bepalen en bewaken de kaders waarbinnen centraal en decentraal communicatiemiddelen worden ontwikkeld. Met als doel het merk ABN AMRO krachtig en consistent in de markt te zetten.

ABN AMRO investeert veel in de opleiding en de persoonlijke ontwikkeling van jong talent. Stages spelen hierbij een belangrijke rol. Het is dé manier om jouw talent in de praktijk te bewijzen en ABN AMRO écht te leren kennen.

 


 

We bieden je een dynamische omgeving, een kijkje in de keuken van een grote corporate organisatie en de ruimte om binnen een breed communicatie team lekker zelfstandig aan het werk te gaan en werkervaring op te doen. Stageplaats vanaf 01-11-2014 voor 36 uur.

Ben je geïnteresseerd? Reageer dan nu online op deze vacature! Voor meer informatie kun je contact opnemen met Alexis van Vuure, alexis.van.vuure@nl.abnamro.com. Wij maken graag kennis met je.

Stage informatie

Organisatie: Organisatie: ABN AMRO

Opleidingsniveau: $stage.educationLevel.name}

Periode:

Type:

Vergoeding: Onbekend

Meer stages

Stages