Customer Care Kendu Intern

ABN AMRO

Stage informatie

Organisatie: ABN AMRO

Opleidingsniveau: WO

Periode:

Type:

Vergoeding:

Deze stage is niet meer vacant

In het kort

De bankensector is aan het veranderen. Consumenten worden steeds kritischer, nieuwe technologieën enwetgeving maken het mogelijk echt vernieuwende concepten te onwikkelen. ABN AMRO speelt in op deze trends door samen te werken met ambitieuze partijen en innovatie onderdeel te maken van de bedrijfsvoering. En met succes! In korte tijd heeft ABN AMRO initiatieven als Tikkie, New10, Grip en Kendu gelanceerd. Producten waar de klant écht iets aan heeft. En daar kan jij nu een bijdrage aan leveren.

Jouw stage

Kendu is de nieuwe beleggingsapp van ABN AMRO. Met Kendu laat je je geld beleggen door experts via de app. Op een slimme, simpele manier en altijd binnen handbereik in een app. Als stagiaire customer care wordt jij onderdeel van het Kendu team en ben jij de mens achter de app. Via de mail, whatsapp en alle andere social media kanalen sta jij (potentiele) klanten bij met raad en daad.

Dit doe jij dagelijks:

  • Je handelt inkomende vragen af via email en whatsapp. Ook reageer je op de reviews die binnen komen via de appstore en social.
  • Je lost problemen op voor onze klanten. Bijvoorbeeld als ze niet meer kunnen inloggen of als er iets mis gaat met een overboeking.
  • Je signaleert proactief (potentiele) problemen en informeert de betrokken klanten hierover.
  • Je legt klantinteracties vast voor compliance en als basis voor continue verbetering.
  • Omdat je werkt in een corporate startup is er ook ruimte om andere taken op te pakken. Schrijf een business case voor een nieuwe feature, bijt je vast in incident management of stort je op het vergaren van het ultieme klantinzicht om onze app nog beter te maken. Het hangt helemaal af van jouw eigen interesse.

Wat ga je zeker niet doen?

  • Je geeft onze klanten nooit beleggingsadvies.

Je werkomgeving

Je komt te werken bij Customer en Digital Experience (CDX). CDX is een bedrijfsonderdeel van Retail. De letterlijke missie van CDX is om de klantervaring opnieuw uit te vinden. Om dat voor elkaar te krijgen werken we zijn we geobsedeerd door onze klanten en werken we data gedreven.

CDX is de meest innovatieve afdeling van de bank. Dat wil zeggen: geen hiërarchie, elkaar motiveren, je continu ontwikkelen en veel vrijheid om je eigen ideeën uit te voeren. En dit alles met een fantastisch team dat de drive heeft om nieuwe concepten echt te laten slagen in de markt.

Je profiel

  • Je bent minimaal een derdejaars HBO/WO student.
  • Je bent minimaal 4 dagen in de week beschikbaar voor een periode van 4 maanden of langer.
  • Je studie heeft betrekking op de richting Communicatie/Marketing/Bedrijfseconomie/Media Management/Digitale Communicatie etc.
  • Je hebt een passie voor Customer Care.
  • Je kunt per februari/maart 2020 starten.
  • Communicatief vaardig: je kunt informatie op een accurate en duidelijke manier overbrengen.
  • Meester van overtuiging: je kunt jouw publiek begrijpen en de meest geschikte communicatiemethoden kiezen, om ze te beïnvloeden.
  • Nederlandse en Engelse spreker: je beschikt over een uitstekend niveau van deze twee taal (gesproken en geschreven), wat cruciaal is.
  • Proactief: je hebt een "hands-on"-mentaliteit.
  • Je ziet elke klantvraag als een kans om het verschil te maken. Voor die klant én om ons product en dienstverlening naar een hoger plan.
  • Je bent ondernemend, zelf startend en je vindt het leuk om werkervaring op te doen in een Agile-omgeving.
  • Jij krijgt energie van interactie met klanten. Je snap dat iedereen wel eens ergens tegen aanloopt of er niet helemaal uitkomt en helpt ze dan graag verder.

We bieden

Ben je op zoek naar een verrijkende stage om jezelf te ontwikkelen? Wil je werken in een van de beste werkomgevingen van Nederland? Dan nodigen wij je uit om hier te komen om samen met ons geschiedenis te schrijven, om je stempel te drukken door middel van je harde werk, inzet en gezelschap.

Daarom moedigen we je bij ABN AMRO aan om jezelf te ontwikkelen tot het broodnodige talent waar de wereld op wacht! Je zult werken met de beste professionals in de business en ook met de nieuwste technologieën, in een creatieve, flexibele en relaxte sfeer. We bieden alle ABN AMRO stagiaires een werklaptop, een maandelijkse compensatie (€600 voor MSc studenten en €450 BSc studenten), een persoonlijke ontwikkelingscoach en nog veel meer zodat jij je maximale potentieel kan benutten! Wij bieden je de mogelijkheid om op te vallen en een verschil te maken.

Geloof je het niet? We nodigen je uit om het zelf te ervaren.

Interesse?

Ben je zelfverzekerd genoeg om een waardevol lid van ons team te worden, reageer dan direct! En vergeet niet; een goed doordacht en gestructureerde CV en motivatiebrief kunnen je onderscheiden van de rest!



Hoe doe je dit?

  • Zet alleen baanrelevante items op je CV en in je brief.
  • In je brief presenteer je jezelf kort en vertel je ons waarom je geïnteresseerd bent in deze vacature in het bijzonder en het werken bij ABN AMRO in het algemeen. Vervolgens leg je uit hoe je waarde kunt toevoegen aan ons team, door te wijzen op je relevante vaardigheden en ervaring.
  • Noem ten slotte altijd je beschikbaarheidsperiode (bijvoorbeeld vanaf februari 2019 tot juli 2019) en het doel van je stage (bijvoorbeeld scriptieonderzoek of werkervaring).

Wij verheugen ons erop om je te leren kennen!

Aanmeldingsdeadline: 14 februari2020

Twijfels, vragen of complimenten voor ons? Stuur ons een e-mail naar: it.internships@nl.abnamro.com

Let op : je moet beschikken over een geldig werkvergunning of over een stageovereenkomst als student.

Stage informatie

Organisatie: Organisatie: ABN AMRO

Opleidingsniveau: $stage.educationLevel.name}

Periode:

Type:

Vergoeding:

Meer stages

Stages