MBO/HBO meewerkstage - Support Office

ING

Stage informatie

Organisatie: ING

Locatie: Amsterdam

Opleidingsniveau: MBO

Periode:

Type:

Vergoeding:

Solliciteren

Kom jij als stagiair de Support Office bij Zakelijk Advies & Wonen versterken om samen nog beter te worden?

Geniet jij ervan om voor ING-adviseurs, relatiemanagers en business partners zoals de met ons samenwerkende hypotheken-tussenpersonen alle mogelijke ICT-problemen direct zelfstandig op te lossen zodat zij zich kunnen focussen op hun verkooptaak? Gaat jouw bloed sneller stromen van het assisteren van ING-adviseurs, relatiemanagers en business partners zoals de met ons samenwerkende hypotheken-tussenpersonen? Krijg jij er energie van om samen met je collega’s nieuwe, ondersteunende processen te bedenken, uit te proberen en om zo de Support Office nog meer succesvol te maken? Dan zoeken wij jou!

Wat verwachten wij van elkaar? Je houdt van klanten. Je hebt de wil om te winnen. Je weet dat samenwerken een randvoorwaarde voor succes is. En je hebt er zin in, dat straal je uit ook. Je bent enthousiast en je wil ons minimaal 4 maanden komen helpen.

Jouw werkomgeving

In het team Sales Support van Tribe Zakelijk Advies & Wonen bevindt zich de Support Office. Zij vormt het centrale aanspreekpunt voor de adviseurs Zakelijk Advies & Wonen, de relatiemanagers Private Banking en hun leidinggevenden alsmede de met ING samenwerkende hypotheken-tussenpersonen, die daar terecht kunnen met al hun vragen, klachten en incidenten over alle IT-gerelateerde zaken zoals de laptop, smartphone, randapparatuur en de daarbij gebruikte, salesforce-gerelateerde software. Je werkt in een team met 5 medewerkers in het gebouw Acanthus in Amsterdam Zuidoost.

Voldoe je aan het volgende profiel?

  • Je bent het gezicht en aanspreekpunt naar de gebruikersorganisatie.
  • Je bent een teamplayer
  • Je bent behulpzaam, scherp en kan snel kennis tot je nemen.
  • Je hebt affiniteit met hardware en software en je vindt het leuk hiermee om te gaan.
  • Je bent stressbestendig en weet het overzicht te bewaren
  • Je studeert op MBO/HBO niveau in een ICT gerelateerde studie

Daarnaast herken je jezelf in de volgende eigenschappen:

  • Je hebt goede telefonische vaardigheden en weet door te vragen;
  • Je bent gedreven om mensen zodanig te helpen dat zij zo snel mogelijk hun dagelijkse werk weer kunnen uitvoeren
  • Je bent een teamplayer, flexibel, klantgericht en je hebt een positieve drive

Wat ga je doen?

  • Je bent het eerste aanspreekpunt waarmee de adviseur contact heeft bij het melden van een incident of serviceverzoek.
  • Je doet geen dienst als “doorgeefluik” maar probeert met behulp van de informatie op de kennisbank en met de hulp en ervaring van je directe collega’s de aangeboden vragen en incidenten direct op te lossen.
  • De incidenten die je niet direct op kunt lossen en complexe vragen worden doorgezet naar de 2e lijn.
  • Je gebruikt je technische skills om problemen met hard- en software snel te kunnen analyseren en op te lossen.
  • Je bent verantwoordelijk voor het doorgeven van incidenten naar andere deskundigen
  • Je legt de incidenten vast in een registratiesysteem (Service Now)
  • Je volgt de voortgang van uitstaande incidenten en informeert de stakeholders hierover.

Let op!

Om stage te kunnen lopen bij ING, moet je gedurende je gehele stageperiode ingeschreven staan bij een Nederlandse onderwijsinstelling

Meer weten of solliciteren?

Herken jij je in dit profiel? Solliciteer dan nu. Als je nog vragen hebt over deze functie, dan kun je contact opnemen met Paul Bruines, coördinator Support Office, via paul.bruines@ing.com of via +31 6 83 648 274. Wij maken graag kennis met je!

Stage informatie

Organisatie: Organisatie: ING

Locatie: Amsterdam

Opleidingsniveau: $stage.educationLevel.name}

Periode:

Type:

Vergoeding:

Solliciteren

Meer stages

Stages