ABN AMRO helpt klanten met promoten van hun huis

04 december 2014 Banken.nl 1 min. leestijd

ABN AMRO gaat klanten die hun huis willen verkopen, helpen bij de promotie van de woning. Iedere dag zal een woning van één van haar klanten in de spotlights worden gezet. Om dit initiatief kracht bij te zetten liet de bank een ludiek filmpje maken dat direct een groot succes is op internet.

Bezichtiging in rollercoaster

Ter promotie van het initiatief bedacht Wefilm in opdracht van ABN AMRO een ludieke manier van het bezichtigen van een woning, namelijk met een rollercoaster. Het leidde tot de aanleg van een rollercoaster langs de 370 vierkante meter vloeroppervlak. De film is direct een viraal succes.


Huizenpromoter

In december krijgen klanten van ABN AMRO elke dag de mogelijkheid om op een ludieke manier hun huis onder de aandacht van het grote publiek te brengen. De bank zet daarbij groots in: de woningen komen op bijvoorbeeld megabillboards langs de snelweg, komen aan bod in reclamespots op de radio en zijn te zien in Facebook-advertenties. ABN AMRO neemt alle kosten op zich en faciliteert bovendien het volledige reclametraject.

Woningverkopers die hulp willen, kunnen zich aanmelden via abnamro.nl/huizenpromoter. Zij moeten in één zin aangeven waarom juist hun huis bijzonder is en extra aandacht verdient. Dagelijks kiest een jury welke woning een speciale reclame-uiting krijgt.