Alibaba E-Trade Mission 2017

Organisatie
Datum
16 maart 2017
Inschrijven voor
27 januari 2017
Type event
Seminar
Doelgroep
Retailers, merken en startups
Locatie
China
Dit event heeft reeds plaatsgevonden

Diepgaande kennismaking met Alibaba & de verschillende platforms. Uitgebreide netwerkmogelijkheden met Alibaba collega's, Rabobank & andere deelnemers.

Alibaba – your gateway to China

Allereerste E-Trade Mission voor retailers en merken uit de Benelux. Alibaba Benelux gaat op 16 en 17 maart 2017 met haar partners Rabobank, StartupDelta en een delegatie van de Belgische overheid naar Hangzhou in China. De E-Trade Mission richt zich specifiek op Nederlandse en Belgische retailers, merken en startups. StartupEnvoy ZKH Prins Constantijn zal de Nederlandse delegatie leiden.

Het doel van de E-Trade Mission is kennis te maken met de commerciële mogelijkheden die Alibaba’s platforms bieden voor bedrijven met interesse in de Chinese markt. Alibaba bereikt met haar verschillende business- en handelsplatforms jaarlijks 439 miljoen kopers. Alibaba Benelux biedt nu de unieke mogelijkheid om deze consumenten via de platforms Tmall, Tmall Global en Tmall Direct Import te bedienen vanuit de Benelux.

Door de samenwerking van Alibaba met Rabobank krijgen de meereizende bedrijven gedurende twee dagen de kans Alibaba’s topmanagement te ontmoeten en een bezoek te brengen aan Alibaba’s Tech campus en Cainiao’s logistieke centrum in Hangzhou. Deelnemers krijgen inzicht in de marketing in China en de Chinese consument. Ook zullen er één op één meetings met de categorieteams van de verschillende platforms en het Nederlandse team op het programma staan. Naast het opdoen van vele kennis is deze missie uitermate geschikt om te netwerken met de andere 100+ deelnemers en om misschien wel de eerste samenwerking in China op te starten. Als Partner neemt Rabobank haar rol om te faciliteren in deze netwerken en kennis over internationaal zakendoen met u te delen. Kijk voor meer van deze kennis ook op rabowereldwijd.nl.

Vanwege het beperkt aantal beschikbare plaatsen wordt een selectie uit de inschrijvingen gemaakt. U kunt zich tot 27 januari 2017 inschrijven via deze link. Uiterlijk eind januari krijgen de gekozen deelnemers een bericht. N.B.: deelnemers aan dit evenement dienen zelf reis en verblijf te organiseren en te bekostigen.

Event informatie

Organisatie: Rabobank

Datum: 16 maart 2017

Inschrijven voor: 27 januari 2017

Type event: Seminar

Doelgroep: Retailers, merken en startups

Locatie: China