Blikopener Bancaire Dienstverlening

Event informatie

Organisatie: Sezen Academy

Datum: 27 juni 2014

Inschrijven voor: 26 juni 2014

Type event:

Doelgroep: Professionals

Organisatie: Sezen Academy

Dit event heeft reeds plaatsgevonden

‘Wij gaan weer van de klant uit!’

Mooie woorden. Wat komt er in de praktijk van terecht? In plaats van bij bancaire dienstverlening ‘uit systemen’ te denken is het bij ‘van de klant uit gaan’ juist nodig om vanuit de mens, het huishouden, de onderneming, de situatie en dus de context te denken en vooral te handelen. Bij Sezen Academy hebben wij een (ervarings)aanbod voor leidinggevenden, managers en medewerkers om inzicht te ontwikkelen in wat jij op jouw plek bij kunt dragen en hoe jij en jouw organisatie daar in kunnen groeien.

  • Blikopener workshops voor inzicht in passende werk- en organisatievormen voor diverse activiteiten en de erbij optredende (in)effectiviteit;
  • Leergang ‘Leiderschap en passend organiseren’ voor directie en hoger management;
  • Leergang ‘Contextgedreven werken en operationeel leidinggeven’ voor midden-managers, coördinatoren en operationeel leidinggevenden met ‘klantcontact’;
  • Leergang ‘Betekenisvol ondersteunen’ voor stafmedewerkers die vanuit hun professionaliteit worden gevraagd zich in te leven in de vraag van de klant;
  • Leergang ‘Toezichthouden met gevoel voor realiteit’ voor toezichthouders en bestuurders die de juiste vragen willen stellen aan de organisatie vanuit de samenleving gezien.

Blikopener Bancaire Dienstverlening

Onze effectiviteit

Doordat we in onze opleidingen geen ‘toolbox’ aanreiken maar in deelnemers een ontwikkeling stimuleren en begeleiden, is de effectiviteit erg hoog. Die ontwikkeling zet bovendien nog jaren na afloop van onze opleidingen door. Je gaat zaken zien en ernaar handelen. Het wordt onderdeel van het repertoire dat bij jou past op jouw plek in jouw organisatie. In je werkomgeving merken mensen dat je andere vragen stelt en zaken niet meer of juist wel doet. Leidinggevenden stellen jouw vragen en commentaren meer en meer op prijs. Vooral klanten laten weten dat ze beter geholpen worden. Jij gaat weer van de klant uit en dat hoef je niet te zeggen, het wordt ervaren!

Schrijf nu in

  • Blikopener Bancaire Dienstverlening: wij gaan weer van de klant uit!: 27 juni
  • Leiderschap en passend organiseren: nog 2 plaatsen, start 12 mei
  • Contextgedreven werken en operationeel leidinggeven: start 10 juni

Event informatie

Organisatie: Sezen Academy

Datum: 27 juni 2014

Inschrijven voor: 26 juni 2014

Type event:

Doelgroep: Professionals

Events